مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-28بين الملل

درخواست 39 نماینده پارلمان فرانسه از بحرین برای لغو اعدام دو جوان


39 نماینده پارلمان فرانسه در نامه ای به مقامات بحرین، لغو اجرای حکم اعدام دو جوان بحرینی را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین اعلام کرد که 39 نماینده پارلمان فرانسه در نامه ای به مقامات بحرین خواستار لغو اعدام دو جوان شدند.

نمایندگان پارلمان فرانسه 23 جولای(2 مرداد) در نامه ای به دولت بحرین توقف اجرای حکم اعدام صادره علیه محمدرمضان و حسین موسی را درخواست کردند.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، پیشتر نیز نمایندگان پارلمان های آمریکا، انگلیس و ایتالیا، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، سازمان عفو بین الملل، دیدبان حقوق بشر، سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین نامه مشابهی به دولتمردان بحرین ارسال کرده و توقف اجرای حکم اعدام این دو جوان را درخواست کرده بودند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان فرانسه در نامه خود به رأی دادگاه تجدیدنظر صادره در تاریخ 13 جولای که حکم اعدام این دو جوان را تأیید کرده، اشاره کرده اند.

نیروهای امنیتی موسی 33 ساله را در تاریخ 21 فوریه 2014 و رمضان 37 ساله را در تاریخ 18 فوریه 2014 به اتهام حمله به پلیس و دست داشتن در انفجاری در روستای الدیر که به کشته شدن یک پلیس منجر شد، بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 39 نماینده پارلمان فرانسه از بحرین برای لغو اعدام دو جوان

درخواست 39 نماینده پارلمان فرانسه از بحرین برای لغو اعدام دو جوان