مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-28اقتصادي

کاهش میزان ازدواج و افزایش طلاق به دلیل عدم وجود درآمد پایدار است


به گفته فرماندار شهرستان رشت، کاهش میزان ازدواج و افزایش طلاق نیز به اشتغال با عدم وجود درآمد پایدار در خانواده ارتباط دارد، بنابراین همه باید تلاش کنند با اشتغال زایی نرخ بیکاری را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و شورای مهارت رشت در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه موضوع اشتغال از مهم ترین دغدغه های جامعه امروز محسوب می شود، اظهار کرد: هیچ دولتی در دنیا به تنهایی امکان ایجاد اشتغال فراوان و یا کاهش نرخ بیکاری را ندارد و در این مسیر باید از بخش خصوصی بهره گرفته شود.

وی فراهم کردن زیرساخت ها و ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغال زایی را از وظایف اصلی دولت ها عنوان کرد و افزود: در این راستا دولت ها به آموزش و کسب مهارت جامعه هدف توجه ویژه ای دارند تا بستر مناسب برای ایجاد اشتغال در جامعه فراهم شود.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر اینکه متولی اشتغال زایی در جامعه تنها یک دستگاه نیست، گفت: تمام دستگاه ها و نهادها در امر اشتغال زایی سهیم هستند.

فتح اللهی با بیان اینکه بررسی بسیاری از بزه ها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه نشان دهنده این بوده که ریشه اصلی بروز همه ناهنجاری های اجتماعی عدم اشتغال و بیکاری است، تصریح کرد: کاهش میزان ازدواج و افزایش طلاق نیز به اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان ازدواج و افزایش طلاق به دلیل عدم وجود درآمد پایدار است

کاهش میزان ازدواج و افزایش طلاق به دلیل عدم وجود درآمد پایدار است