مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-28اقتصادي

اطعام کودکان کار همزمان با غدیر خم در رشت


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان پذیرایی تعدادی از کودکان کار در شهر رشت را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در عید غدیر خم خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان پذیرایی تعدادی از کودکان کار در شهر رشت را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در عید غدیر خم خبر داد و گفت: امسال به جهت شیوع ویروس کرونا سنت اطعام غدیر با پخت غذاهای بسته بندی شده و توزیع آن در بین مردم انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس آموزه های روایی یکی از بهترین اعمال روز غدیر اطعام مومنین و محرومان است اظهار کرد: غدیر؛ عیدالله الاکبر است و در روایات و متون دینی بر اطعام غدیر و ثواب اطعام مومنین در شب و روز غدیر بسیار تاکید شده است.

وی با اشاره به سابقه درخشان ملت ایران که در بسیاری از امور دینی، انجام مناسک معنوی و فعالیت های حماسه آفرین اجتماعی پیشقراول بودند افزود: گیلانیان طی چند سال اخیر در باب سنت اطعام غدیر بسیار خوش درخشیدند و گوی سبقت را از بسیاری از استانها ربودند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وضعیت پیش آمده ناشی از ویروس کرونا گفت: امسال به جهت شیوع ویروس کرونا، سنت اطعام همراه با پخت غذا در قالب غذاهای بسته بندی شده و توزیع آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام کودکان کار همزمان با غدیر خم در رشت

اطعام کودکان کار همزمان با غدیر خم در رشت