مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-28فرهنگي

مسابقه کتاب خوانی مجازی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» در زنجان


مسئول واحد پژوهش حوزه هنری زنجان گفت: امروز کتاب و کتاب خوانی یکی از عوامل رشد جوامع به شمار می رود.

- مسابقه کتاب خوانی مجازی فرهنگ و هنر در دارالخمسه در زنجان ایسنا/زنجان مسئول واحد پژوهش حوزه هنری زنجان گفت: امروز کتاب و کتاب خوانی یکی از عوامل رشد جوامع به شمار می رود.

رقیه قاسمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی، اظهار کرد: امروزه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، یکی از شاخص های رشد و پیشرفت و یکی از عوامل گسترش آگاهی نسل های مختلف در هر جامعه ای به شمار می آید و در همین راستا ارگان ها و نهادهای متولی موظف اند برای ترویج فرهنگ والا و غنی کتاب خوانی و نیز حمایت از صنعت نشر و معرفی آثار چاپ و منتشر شده برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس حوزه هنری زنجان نیز در راستای معرفی و زنده نگه داشتن آیین، فرهنگ و فولکور استان زنجان قدمی موثر برداشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ و فولکلور هر منطقه ای محصول زندگی معنوی گذشتگان و نیاکان هر قوم و ملت و بازتاب تمایلات، آرمان ها، باورها و عواطف آنان است، تصریح کرد: استان زنجان دارای جاذبه های فرهنگی خاصی همچون صنایع دستی، میراث فرهنگی و غیره است که علاوه بر برخورداری از آثار و بناهای تاریخی و آداب اجتماعی و فرهنگی بسیار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتاب خوانی مجازی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» در زنجان

مسابقه کتاب خوانی مجازی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» در زنجان