مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-28اقتصادي

کروناویروس مانع از پیشتازی سمنانی ها در اهداء خون نشد


 مدیرکل انتقال خون استان سمنان با اشاره به اقبال بالای مردم این استان به امور خیرخواهانه و از جمله اهداء خون گفت: با وجود شیوع کروناویروس، این بیماری تاثیر چندانی در روند اهداء خون در مردم این استان نداشته است.

- ایسنا/سمنان  مدیرکل انتقال خون استان سمنان با اشاره به اقبال بالای مردم این استان به امور خیرخواهانه و از جمله اهداء خون گفت: با وجود شیوع کروناویروس، این بیماری تاثیر چندانی در روند اهداء خون در مردم این استان نداشته است.

وحید بغدادی، ضمن تقدیر از اهداکنندگان خون در این استان با اشاره به وضعیت اهدا خون در چهار ماهه اول امسال اظهار کرد: در چهار ماه گذشته علی رغم شیوع کرونا ویروس، روند مراجعه و دریافت خون از اقشار مردم تنها هشت دهم درصد در استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه این اداره کل در فرآیند خون گیری با حساسیت ویژه به پروتکل های بهداشتی توجه ویژه می کند ادامه داد: دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی در پایگاه های انتقال خون استان سمنان اجرا می شود .

بغدادی با بیان اینکه مردم شریف استان همکاری گسترده ای با پایگاه های انتقال خون برای اهدای خون به نیازمندان دارند افزود: استان سمنان یکی از برترین و پیشروترین استان ها در اهدا خون در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناویروس مانع از پیشتازی سمنانی ها در اهداء خون نشد

کروناویروس مانع از پیشتازی سمنانی ها در اهداء خون نشد