مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-28سياسي

درخواست دانشجویان برای نیم بها شدن شهریه ترمهای مجازی


دانشجویان نوبت دوم و پردیسی دانشگاه تهران در مقطع تحصیلات تکمیلی در نامه ای به رییس دانشگاه تهران درخواست کردند شهریه ترم های مجازی نیم بها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برخی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران (دانشجویان پردیسی و نوبت دوم) در نامه ای به رییس دانشگاه تهران خواستار نیم بها شدن شهریه ترم های مجازی شدند.

متن نامه به شرح زیر است؛ جناب آقای دکتر نیلی ریاست محترم دانشگاه تهران با سلام و احترام همان طور که مستحضر هستید، شیوع ویروس کووید 19 در کشور تبعات اقتصادی و اجتماعی فراوانی داشته و دارد که بی تردید زندگی دانشجویان نیز تحت تأثیر این تبعات قرار گرفته است.

این تبعات علاوه بر دانشجویانی که خود یا اعضای خانواده شان دچار بیماری می شوند، دیگر دانشجویان را ـ چه خود کسب درآمد کرده و چه از درآمد سرپرست خانواده برای تحصیل استفاده می کنند ـ به انحاء مختلف با فشارهای اقتصادی و اجتماعی فراوانی مواجه می کند.

حتماً جنابعالی در جریان رشد صعودی بیکاری و کاهش درآمد اقشار مختلف جامعه در ماه های اخیر بوده اید و می دانید که این امر، خصوصاً برای دانشجویانی که در پردیس خودگردان یا نوبت دوم در مقطع ارشد و دکتری تحصیل می کنند چقدر آسیب زننده است و چه بسا، ناتوانی از پرداخت شهریه منجر به انصراف از تحصیل در میان برخی از آنان شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشجویان برای نیم بها شدن شهریه ترمهای مجازی

درخواست دانشجویان برای نیم بها شدن شهریه ترمهای مجازی