مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-28سياسي

امام جمعه یزد: جهاددانشگاهی ابزاری قوی و موثر برای استقلال اقتصادی کشور است


امام جمعه یزد با اشاره به عملکرد قابل قبول جهاددانشگاهی در برخی امور، گفت: جهاد دانشگاهی ابزاری قوی و موثر برای استقلال اقتصادی، پژوهشی و علمی کشور است و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با اشاره به عملکرد قابل قبول جهاددانشگاهی در برخی امور، گفت: جهاد دانشگاهی ابزاری قوی و موثر برای استقلال اقتصادی، پژوهشی و علمی کشور است و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به ضرورت حمایت از جهاددانشگاهی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و اظهار کرد: این نهاد انقلابی برای ایجاد حرکت جهادی در حوزه دانشگاه و آموزش عالی کشور ایجاد شد و جهش علمی و توسعه ای در قالب ارزش ها و ساختارهای انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف تشکیل آن بود.

وی با بیان این که توجه به نوآوری در حوزه های مختلف باید بیش از پیش در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار گیرد، متذکر شد: البته انصافاً جهاددانشگاهی در استان یزد اقدامات مطلوب و قابل قبولی را در بخش های مختلف انجام داده و می توان پویایی، سرعت عمل و جوان گرایی را از جمله مهمترین ویژگی های اجرایی و ساختاری این سازمان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: جهاددانشگاهی ابزاری قوی و موثر برای استقلال اقتصادی کشور است

امام جمعه یزد: جهاددانشگاهی ابزاری قوی و موثر برای استقلال اقتصادی کشور است