مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 16:102020-07-27اقتصادي

صدور 20 اخطار برای ادارات پرمصرف برق در سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از صدور 20 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف برق و برنامه ریزی جلب مشارکت مشترکان صنعتی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی زاده عصر امروز در جلسه مدیریت پیک بار که به صورت ویدئوکنفرانسی با مرکز پایش صنعت برق کشور که در شرکت توانیر مستقر است، برگزار شد، گزارشی از وضع مصرف برق استان و همچنین اقدامات انجام شده این شرکت برای کاهش و مدیریت اوج بار ارائه داد.

او گفت: امروز با 2.

5 درصد کاهش پیک، نسبت به مدت متناظر سال گذشته، به نوعی رکورد همکاری مشترکان استان را با 55 مگاوات در بخش های مختلف داشته و این مقدار معادل سهمیه ای بود که برای استان منظور شده است.

موسوی زاده افزود: 60 درصد از مشارکت و همکاری امروز مربوط به صنایع و 20 درصد به کشاورزی اختصاص یافته و میزان همکاری پیک سایی، 80 درصد مربوط به بخش تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: تغییر ساعات کاری ادارات استان، اجرای نخستین رزمایش قطع و وصل برق 130 اشتراک چاه آب کشاورزی از راه دور و بازرسی 533 دستگاه اجرایی توسط ضابطان مدیریت مصرف انجام شده است.

موسوی زاده بیان کرد: صدور 20 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف برق و برنامه ریزی جلب مشارکت داوطلبانه مشترکان صنعتی با حدود 10 مگاوات همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 20 اخطار برای ادارات پرمصرف برق در سمنان

صدور 20 اخطار برای ادارات پرمصرف برق در سمنان