مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 15:202020-07-27بين الملل

عزا و عروسی در تنگستان ممنوع است/ برخورد با برگزارکنندگان تجمعات


با افرادی که در تنگستان اقدام به برگزاری تجمع و مراسم می کنند برخورد جدی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: شش ماه است که مردم با ویروس خطرناک کرونا درگیر بوده و از طرفی مواجه با تحریم های ظالمانه و شدید آمریکا بوده و مشکلات اقتصادی نیز از سوی دیگر، شرایط سختی را ایجاد کرده و مشکلات زندگی را بر مردم سخت کرده است.

وی افزود: همکاری مردم در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و مرگ و میر این بیماری شود.

رفیعی پور بیان داشت: ادارات دولتی، بانک ها و مراکز پیشخوان دولت موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط کارمندان و مراجعه کنندگان بوده و اکیپ بازرسی و نظارت شهرستان از ادارات، بانک ها و مراکز پیشخوان دولت مجدداً بازدید و در صورت مشاهده هرگونه تخطی از پروتکل های بهداشتی شدیداً برخورد خواهد شد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: سلامت، آرامش و آسایش مردم در اولویت بوده و بایستی از برگزاری هرگونه تجمع، مراسم عزا و عروسی خودداری شود و بر اساس مصوبه ستاد استانی، مراسم دعای عرفه در شهرستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد و از دادستان می خواهیم که با برگزار کنندگان مراسم عزا، عروسی و تجمع ها که باعث شیوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزا و عروسی در تنگستان ممنوع است/ برخورد با برگزارکنندگان تجمعات

عزا و عروسی در تنگستان ممنوع است/ برخورد با برگزارکنندگان تجمعات