مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 11:402020-07-27اقتصادي

انتقاد عضو شورا از شهردار زیراب/ عدم استفاده از نیروهای متعهد و متخصص در شهرداری


رییس کمیسیون عمران شورای شهر زیراب از عدم استفاده از نیروهای متعهد و متخصص در شهرداری انتقاد کرد و گفت: شورای شهر زیراب مخالف جذب نیرو با توجه به منابع شهرداری است، - یاور حمیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه به چالش بدهی شهرداری زیراب بابت سیل سال 1394 اشاره و اظهار کرد: پیشنهاد احداث ساختمان های خسارت دیدگان توسط شورای شهر با مخالفت برخی از خسارت دیدگان به جمع بندی نرسید.

وی با اشاره به اینکه مصوبه شورای شهر و ابلاغ به شهرداری آن است که با دریافت وام، خسارت آنان پرداخت شود، افزود: شهرداری زیراب حدود 100 میلیون تومان به صورت ماهانه به خسارت دیدگان از سیل پرداخت می کند.

حمیدی با اعلام اینکه زمینه فروش تعدادی از ماشین های شهرداری در گذشته به این منظور صورت گرفت، تصریح کرد: تاکنون حدود 2 میلیارد تومان خسارت پرداخت شد و این مبلغ برای تعامل با خسارت دیدگان و جلوگیری از مسدود شدن حساب ها انجام می شود.

وی از عدم تدبیر برای در اختیار قرار گرفتن زمین محوطه شهرداری زیراب خبر داد و گفت: در زمان سرپرست سابق شهرداری زیراب مقرر شد که با 30 میلیون تومان با چک های مدت دار پرداخت شود که با مخالفت برخی اعضای شورای شهر به تعویق افتاد و آن زمین به شخص دیگری فروخته شد که در حال رایزنی هستیم ولی اگر در گذشته تدبیر می شد، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا از شهردار زیراب/ عدم استفاده از نیروهای متعهد و متخصص در شهرداری

انتقاد عضو شورا از شهردار زیراب/ عدم استفاده از نیروهای متعهد و متخصص در شهرداری