مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 11:152020-07-27اقتصادي

ساینا و کوییک به استاندارد یورو 5 ارتقا یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون تحقیق و توسعه مگاموتور افزود: همزمان با اجرای استاندارد های 85 گانه در محصولات خانواده ساینا و کوییک، - سایپا اعلام کرد: متخصصان این گروه خودروسازی موفق شدند ضمن کاهش مصرف سوخت دو محصول ساینا و کوییک، با ارتقای سیستم کنترل موتور به استاندارد آلایندگی یورو 5 برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون تحقیق و توسعه مگاموتور افزود: همزمان با اجرای استاندارد های 85 گانه در محصولات خانواده ساینا و کوییک، اقدامات اساسی برای ارتقاء و به روزرسانی موتور M 15 انجام شد.

M 15 پیشرانه ای است که بر روی تیبا، ساینا و کوییک نصب شده و با حجم 1503 سی سی، 87 اسب بخار را با گشتاور 128 نیوتن متر تولید می کند.

پیشرانه M 15 سایپا از فناوری بسیاری قدیمی برخوردار است و در دنیای امروزی خودرو با چهار سیلندر و هشت سوپاپ طراحی شده است.

همین فناوری پایین سبب شده تا پیشرانه 1.

5 لیتری M 15 جز موتور های قدیمی و کم بازده در کشور شناخته شود.

بابک حجری اظهارداشت: برای اینکه بتوانیم از نسل جدید سیستم های کنترل الکترونیک موتور استفاده کنیم لازم بود موتور به جای دریچه گاز مکانیکی و استپر موتور، به سیستم دریچه گاز الکترونیکی مجهز شود که این اقدام انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساینا و کوییک به استاندارد یورو 5 ارتقا یافتند

ساینا و کوییک به استاندارد یورو 5 ارتقا یافتند