مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 11:102020-07-27دانش

طرح پژوهشی «سیستم یاتاقان مغناطیسی غیرفعال» به اتمام رسید


فعالیت های طرح پژوهشی مشترک دانشگاهی «طراحی و پیاده سازی سیستم یاتاقان مغناطیسی غیرفعال برای چرخ عکس العملی» که توسط پژوهشگاه فضایی با دانشگاه تبریز تعریف شده بود، - فعالیت های طرح پژوهشی مشترک دانشگاهی طراحی و پیاده سازی سیستم یاتاقان مغناطیسی غیرفعال برای چرخ عکس العملی که توسط پژوهشگاه فضایی با دانشگاه تبریز تعریف شده بود، با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران در این باره گفت: در راستای توسعه تعامل و همکاری های پژوهشی و علمی پژوهشگاه فضایی ایران با مراکز دانشگاهی و استفاده از پتانسیل حوزه فضایی کشور، قراردادهایی با 13 دانشگاه مطرح کشور در قالب طرح‏ پژوهشی مستقل، رساله‏ دکترا و پایان ‏نامه کارشناسی ‏ارشد منعقد شد.

وی افزود: یکی از قراردادهای منعقد شده پژوهشگاه فضایی ایران با دانشگاه تبریز بوده که پیرو آن تاکنون 24 عنوان طرح پژوهشی مشترک با اعتبار 4 میلیارد و 730 میلیون ریال به تصویب رسیده و در حال انجام است.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران تشریح کرد: طرح پژوهشی طراحی و پیاده سازی سیستم یاتاقان مغناطیسی غیرفعال برای چرخ عکس ‏العملی ، شانزدهمین طرح پژوهشی مشترک پژوهشگاه فضایی ایران با دانشگاه تبریز است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پژوهشی «سیستم یاتاقان مغناطیسی غیرفعال» به اتمام رسید

طرح پژوهشی «سیستم یاتاقان مغناطیسی غیرفعال» به اتمام رسید