مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 10:402020-07-27سياسي

کتابخانه های ملی فضای گفت وگو و ایجاد فهم مشترک هستند


اشرف بروجردی در دیدار با لیندال ساکس بر همکاری های بین دو کتابخانه ملی ایران و استرالیا در قالب امضای توافقنامه تاکید کرد و گفت: کتابخانه های ملی فضایی برای گفت وگو و ایجاد فهم مشترک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صبح امروز دوشنبه ششم مرداد 1399 میزبان لیندال ساکس سفیر استرالیا در ایران بود و در این دیدار درباره کتابخانه ملی ایران و نقش آن در جهت توسعه ارتباطات و دیپلماسی فرهنگی صحبت کرد.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این دیدار ضمن اشاره به ارتباط کتابخانه ملی ایران با کشورهای مختلف و مبادله اطلاعات گفت: یکی از رویکردهای کتابخانه ملی ارتباط با کشورهای مختلف و ایجاد فضاهای نمایشگاهی برای عرضه کتاب ها و نسخ خطی با دیگر کشورهاست.

در حوزه ترمیم نسخ خطی هم برای جلوگیری از آسیب، کارگاه های آموزشی برپا کردیم که افراد از کشورهای مختلف در کارگاه ها شرکت می کنند و نحوه چگونگی ترمیم آثار را آموزش می بینند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا آنچه امروزه در دنیا مطرح است بحث دیجیتال کردن منابع است.

براساس اطلاعاتی که از کشور استرالیا داریم، می دانیم که این کشور در حوزه کتاب و منابع توسعه یافته است و کتابخانه ملی استرالیا به عنوان یک کشور مرجع شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های ملی فضای گفت وگو و ایجاد فهم مشترک هستند

کتابخانه های ملی فضای گفت وگو و ایجاد فهم مشترک هستند