مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 10:302020-07-27بين الملل

جنجال حمایتِ سناتور تندروی جمهوریخواه از برده داری در آمریکا


اظهارات تام کاتن سناتور جمهوریخواه در دفاع از برده داری به عنوان بخش مهمی از تاریخ آمریکا، جنجال زیادی در محافل سیاسی ایالات متحده به راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تام کاتن سناتور جمهوری خواه ایالت آرکانزاس گفت، بنیان گذاران آمریکا، از برده داری به عنوان شرارتی ضروری استفاده کرده اند.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، کاتن در پاسخ به انتقادات رسانه ها درباره دفاع وی از تاریخ برده داری در آمریکا گفت این نظر شخصی وی نیست بلکه تنها دیدگاه بنیان گذاران آمریکا را منعکس کرده است.

این سناتور جمهوری خواه در حساب توییتری خود نوشت: من گفتم بنیان گذاران ما به برده داری به عنوان شرارتی ضروری نگریسته اند و توضیح دادم که چگونه این بنیان شرارت را در مسیر نابودی قرار دادند.

همان طور که [آبراهام] لینکلن بارها به آن اشاره کرد .

این در حالی است که کاتن هفته گذشته لایحه ای را ارائه کرده و در آن خواستار ممانعت از تخصیص بودجه فدرال برای آموزش پروژه 1619 توسط مدارس شده است.

پروژه 1619، تلاشی از سوی روزنامه نیویورک تایمز در آستانه چهارصدمین سالگرد ورود اولین گروه بردگان به آمریکا است که در آن میراث برده داری در این کشور مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال حمایتِ سناتور تندروی جمهوریخواه از برده داری در آمریکا

جنجال حمایتِ سناتور تندروی جمهوریخواه از برده داری در آمریکا