مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:102020-07-27سياسي

حمایت 500 خیر در استان سمنان برای ایجاد اشتغال مددجویان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه 500 خیر در راستای ایجاد اشتغال از مددجویان این نهاد در استان حمایت می کنند، گفت: کارآفرینی نقش مؤثری در ریشه کنی فقر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خیران اشتغال و مجریان کارآفرین برتر این استان به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه مدیریت نوین فقر با تغییر رویکرد از معیشت به کارآفرینی مهم ترین سیاستی است که این نهاد برای ریشه کنی فقر پیش گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر 500 خیر در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی از مددجویان کمیته امداد استان سمنان حمایت می کنند.

وی با تأکید بر لزوم نوآوری و رونق تولیدات داخلی بیان کرد: حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک در استان با رویکرد ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در دستور کار است.

اجرای 50 طرح اشتغال زایی در رشته گلیم بافی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ایجاد نظام راهبران شغلی، راه اندازی کانون خیرین اشتغال و بهره گیری از جهادگران ظرفیتی مطلوب برای حمایت از مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: کانون خیران اشتغال استان سمنان باهدف بهره گیری از کارآفرینان و حامیان اشتغال راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 500 خیر در استان سمنان برای ایجاد اشتغال مددجویان

حمایت 500 خیر در استان سمنان برای ایجاد اشتغال مددجویان