مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:502020-07-27ورزشي

خرید 6 مجموعه تجهیزات بازی برای کودکان مناطق سیل زده با همکاری یونیسیف


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با همکاری یونیسف 6 مجموعه تجهیزات زمین بازی برای کودکان سیلزده توسط معاونت جوانان جعیت هلال احمر لرستان خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صارم رضایی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری یونیسف 6 مجموعه تجهیزات زمین بازی برای کودکان سیلزده توسط معاونت جوانان جعیت هلال احمر لرستان خریداری شد.

وی افزود: با همکاری سازمان یونیسف برای کودکان شهرهای سیل زده که بیشترین خسارت را دیده اند تجهیزات زمین بازی خریداری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: این تجهیزات شامل سرسره چرخ فلک الاکلنگ به همراه کف پوش و نصب نیمکت و سایر ملزومات مورد نیاز هستند.

رضایی با بیان اینکه این وسایل در پنج شهرستان استان که بیشترین خسارت را از سیل داشته اند نصب خواهند شد، افزود: هدف از این اقدام پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای سرگرمی کودکان و نوجوانان آسیب دیده از سیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حوادث کودکان و نوجوانان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که کمترین توجه به آنها می شود که این اقدام جمعیت هلال احمر لرستان با همکاری سازمان یونیسف کاری درخور توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 6 مجموعه تجهیزات بازی برای کودکان مناطق سیل زده با همکاری یونیسیف

خرید 6 مجموعه تجهیزات بازی برای کودکان مناطق سیل زده با همکاری یونیسیف