مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-27اقتصادي

نان از چه روزی گران می شود؟


مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: قیمت نان افزایش آنچنانی ندارد و امیدواریم پس از طی مراحل قانونی، قیمت نهایی نان در هفته آینده اعلام و اجرایی شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: قیمت نان افزایش آنچنانی ندارد و امیدواریم پس از طی مراحل قانونی، قیمت نهایی نان در هفته آینده اعلام و اجرایی شود.

محمود نعمتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از سال 97 تاکنون قیمت نان در استان مرکزی ثابت مانده، هرچند قیمت آرد افزایش نداشته، اما هزینه های مرتبط با شغل نانوایی از جمله هزینه آب، برق، گاز، کارگر، بیمه و اجاره افزایش داشته ولی قیمت نان در این مدت ثابت بوده است.

وی افزود: ثابت ماندن قیمت نان در ازای این افزایش قیمت تولید، صرفه اقتصادی تولید نان را از بین می برد در نتیجه با بررسی های انجام شده تصمیم بر این شد که قیمت نان افزایش پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی با بیان اینکه قیمت نان افزایش آنچنانی ندارد، ادامه داد: امیدواریم پس از طی مراحل قانونی، قیمت نهایی نان در هفته آینده مشخص و اجرایی شود.

نعمتی ادامه داد: به منظور افزایش کیفیت نان، گندم ار خارج کشور و استان هایی از جمله گلستان و خوزستان وارد و با گندم استان مخلوط می شود و امیدواریم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان از چه روزی گران می شود؟

نان از چه روزی گران می شود؟