مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-27حوادث

کشف گوشت گراز و قوچ وحشی از منزل شکارچی دیباجی!/جریمه 254 میلیونی شکارچیان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان از دستگیری دو گروه شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: از منزل این شکارچیان گوشت حیات وحشی مانند قوچ وحشی و گراز کشف شده است.

- کشف گوشت گراز و قوچ وحشی از منزل شکارچی دیباجی!/جریمه 254 میلیونی شکارچیان ایسنا/سمنان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان از دستگیری دو گروه شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: از منزل این شکارچیان گوشت حیات وحشی مانند قوچ وحشی و گراز کشف شده است.

علی آذرپور 6 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی کنترل و پایش محیط بانان در مناطق کوهستانی رشم یک نفر شکارچی که اقدام به حمل یک قبضه سلاح شکار تک لول می کرد پیش از هرگونه شکار دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهر امیریه شد.

وی از گزارش های مردمی در خصوص یک گروه شکارچی غیرمجاز در منطقه سربند و لارکوه دیباج خبر داد که به طور غیرقانونی اقدام به شکار حیات وحش و به فروش گوشت آنها می کردند و افزود: مأمورین محیط زیست دامغان چندین مرحله فعالیت این افراد را زیر نظر گرفتند ولی موفق به دستگیری این شکارچیان در شکارگاه نشدند .

وی ادامه داد: مامورین سرانجام با تحقیق و جستجو، مخفیگاه این افراد را در شهر دیباج شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی شهر دامغان از مخفیگاه این شکارچیان با همکاری عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گوشت گراز و قوچ وحشی از منزل شکارچی دیباجی!/جریمه 254 میلیونی شکارچیان

کشف گوشت گراز و قوچ وحشی از منزل شکارچی دیباجی!/جریمه 254 میلیونی شکارچیان