مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-27فناوري

بررسی توسعه ارتباطی - مخابراتی شهرستان بناب آذربایجان شرقی


با حضور مسئولان مربوطه، وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان بناب بررسی و پیشنهادهای لازم برای توسعه و بهبود ارتباطات این شهرستان ارائه شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مسئولان مربوطه، وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان بناب بررسی و پیشنهادهای لازم برای توسعه و بهبود ارتباطات این شهرستان ارائه شد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان بناب، بیان کرد: این شهرستان از زیر ساخت های ارتباطی مناسب برخوردار است، به طوریکه در 100درصد روستاهای این شهرستان سرویس تلفن ثابت دایر و بیش از 96 درصد خانوارهای روستایی شهرستان از اینترنت پر سرعت مخابرات (ADSL ) بهره مند هستند.

یوسف شکوری، اظهار کرد: به منظور ارتقای کیفیت سرویس های ارائه شده و اینترنت با پهنای باند بالا در طول یکسال گذشته با حذف مرکز دوم شهری بناب و راه اندازی تعداد 16 دستگاه کافوی نوری با تغییر تکنولوژی از کابل مسی به فیبر نوری، امکان ارائه سرویس VDSL (اینترنت پر سرعت مخابرات تا 40 مگابیت بر ثانیه) برای مشترکین مرکز مذکور فراهم شده است.

وی افزود: اکثر روستاهای شهرستان تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارند و در برخی از روستاها سرویس های نسل سوم و چهارم تلفن همراه نیز فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی توسعه ارتباطی - مخابراتی شهرستان بناب آذربایجان شرقی

بررسی توسعه ارتباطی - مخابراتی شهرستان بناب آذربایجان شرقی