مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:352020-07-27سياسي

دارا: آمریکا به خوبی می داند اقدام متجاوزانه جنگده هایش بی پاسخ نمی ماند


رییس بسیج اساتید تهران با اشاره به اقدام متجاوزانه جنگده های آمریکایی گفت: بی شک امروز ایران مقتدر آمریکا را عصبانی کرده و آمریکا هم به خوبی می داند اقدام متجاوزانه اش بی پاسخ نمی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در دانشگاه علوم انتظامی امین و در جلسه معارفه مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه عنوان کرد: امروز با افتخار می گوییم ایران اسلامی در جایگاه بالایی از اقتدار قرار دارد و همین امر موجب شده تا قدرت های سلطه گر، تهدید ایران را پرمخاطره ارزیابی کنند.

دارا ضمن اشاره به اقدام متجاوزانه جنگنده های آمریکایی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایران بیان داشت: بی شک امروز  ایران مقتدر آمریکا را عصبانی کرده است و این عصبانیت موجب ضعف هرچه بیشتر آمریکا شده است.

البته آمریکا به خوبی می داند این اقدام متجاوزانه اش نسبت به ایران بی پاسخ نمی ماند.

دارا با اشاره به روایت العلم سلطان من وجده صال و من لم یجد صیل علیه، بر ضرورت تقویت جایگاه علمی و به ویژه اقتصادی ایران تاکید کرد و در این مسیر نقش اساتید و نخبگان را پیش برنده دانست.

رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران درگیر شدن اندیشکده ها و گروه های حل مسئله بسیج اساتید را در رفع و حل معضلات کشور، راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارا: آمریکا به خوبی می داند اقدام متجاوزانه جنگده هایش بی پاسخ نمی ماند

دارا: آمریکا به خوبی می داند اقدام متجاوزانه جنگده هایش بی پاسخ نمی ماند