مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-27فرهنگي

اصفهان پیشتاز شرکت در دهمین دوره جشنواره رضوی در کشور


سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان گفت: تاکنون استان اصفهان بیشترین شرکت کننده در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را به خود اختصاص داده است.

- امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دهمین دوره برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: تاکنون 122 هزار و 333 نفر در استان اصفهان در این دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند که جایگاه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به استقبال شرکت کنندگان در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره تا نیمه مردادماه تمدید یافته است و اختتامیه آن بعد از این تاریخ مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی به شهرستان اصفهان اختصاص دارد، گفت: شهرستان های مبارکه، نجف آباد و برخوار در جایگاه بعدی قرار دارند.

هلاکویی آمار تفکیک شده شرکت کنندگان اصفهانی در جشنواره کتابخوانی رضوی را تا این لحظه اعلام کرد و افزود: در پویش معرفی کتاب، 6 هزار و 78 نفر، در پویش گروهی 306 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان پیشتاز شرکت در دهمین دوره جشنواره رضوی در کشور

اصفهان پیشتاز شرکت در دهمین دوره جشنواره رضوی در کشور