مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-27سياسي

مدیران جهاد دانشگاهی فعالانه تر در تحقق مطالبات رهبری گام بردارند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در کنار آن تلاش جهادی مدیران و مسئولین جهاد دانشگاهی می توانند در همراهی سایر دستگاه های اجرایی و نهادها بسیار مؤثر باشد، - حجت الاسلام سید مهدی قریشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دستاوردهای فناورانه و پژوهشی جهاد دانشگاهی در سطح کشور و استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از شاخص ترین اقدامات این نهاد در عرصه علمی و دانشگاهی است.

نماینده کلی فقیه در آذربایجان غربی افزود: دستاوردهای فناورانه و پژوهشی جهاد دانشگاهی در یادها مانده و مایه افتخار است که جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف با تلفیق تحقیق و پژوهش با صنعت و تکنولوژی و نخصص متعهدانه جوانان زمینه رشد علمی در کشور را پیش از پیش فراهم کند.

قریشی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی خود و با بهره گیری از اساتید مختلف و نخبگان علمی در رصد و شناسایی نیازهای مختلف جامعه در همه ابعاد پیشرو باشد و با تغذیه فکری مناسب با پشتوانه دقیق علمی در حوزه مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی به خوبی ایفای نقش کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: جهاد دانشگاهی می تواند به عنوان مولد افکار جدید علمی و کاربردی کردن استعدادهای نسل جوان و  جدید و همراهی با تکنولوژی های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جهاد دانشگاهی فعالانه تر در تحقق مطالبات رهبری گام بردارند

مدیران جهاد دانشگاهی فعالانه تر در تحقق مطالبات رهبری گام بردارند