مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-27سياسي

دست اندرکاران مستند سینمایی «6410» با نماینده قزوین دیدار کردند


دست اندرکاران مستند سینمایی 6410 با نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز صبح دوشنبه در دیدار با نویسنده، کارگردان، تهیه کننده مستند داستان زندگی شهید خلبان حسین لشگری با نام 6410 ضمن تقدیر از این اقدام بزرگ فرهنگی و هنری اظهار کرد: شهید لشگری ژنرال گمنام استان قزوین است که زندگی وی درس های بزرگی از صبر و استقامت را برای همگان به همراه دارد اما متأسفانه تاکنون اقدام بزرگی در مسیر شناساندن این سردار بزرگ نشده است.

وی افزود: فراز و فرودهای زندگی این خلبان شهید و همسرشان می تواند در قالب فیلم و سریال هر بیننده ای را در اقصی نقاط جهان میخکوب کند لذا ضرورت دارد برای شناساندن این بزرگمرد قزوینی به جهانیان فیلمی در شأن و با ابهت ساخته شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البزر یادآور شد: از تمامی ظرفیت های موجود کشوری که توان کمک دارند خواستار مساعدت و یاری هستم و بی شک وظیفه خود می دانم تمام تلاش خود را برای رایزنی های لازم در سطح ملی و استانی در مسیر ساخت هر چه بهتر این پروژه بزرگ و اثرگذار خواهم داشت.

مستند داستانی شهید حسین لشگری برای اولین بار در کشور با نام 6410 به نویسندگی و کارگردانی عرفان واقفی و تهیه کنندگی حمید لشگری در قالب 70 دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران مستند سینمایی «6410» با نماینده قزوین دیدار کردند

دست اندرکاران مستند سینمایی «6410» با نماینده قزوین دیدار کردند