مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-27اقتصادي

طرح ارتقای روستای یل آباد ساوه به شهر تقدیم دولت شده است


بخشدار مرکزی ساوه با اشاره به ارتقای روستای یل آباد به شهر گفت: این مهم با توجه به سرانه جمعیتی و اجرای امور تخصصی و کارشناسی در مجموعه وزارت کشور و تقسیمات کشوری انجام شده و از طریق وزارت کشور به دولت تقدیم شده تا موافقت مصوبه آن گرفته شود.

-  کیوان گودرزی راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به عدم وجود دهیاری در 46 روستای ساوه اظهار کرد: با وجود فقدان دهیاری برای اغلب این روستاها عملیات زیرساختی مانند اصلاح شبکه برق و آب بهسازی و نوسازی راه روستایی، تعیین تکلیف اراضی مسکونی انجام شده است.

وی با اشاره به ضرورت رونق و توسعه گردشگری در روستاها بیان کرد: در این راستا روستای یولاق در جذب گردشگر و توریست، مورد توجه قرار گرفته و شهرک سازی در آن ایجاد شده است.

روستای یولاق در جذب گردشگر و توریست، مورد توجه قرار گرفته و شهرک سازی در آن ایجاد شده است بخشدار مرکزی ساوه خاطرنشان کرد: هم اکنون به دنبال جذب سرمایه گذار برای راه اندازی مجتمع خدماتی و رفاهی چند منظوره در این منطقه هستیم و علاوه بر آن یک هکتار و نیم زمین برای احداث پارک به این روستا اختصاص یافته است.

گودرزی راد با اشاره به این که در روستای بندچای از توابع بخش مرکزی ساوه بوم گردی اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تبدیل منطقه گردشگری در محوطه سدالغدیر و احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقای روستای یل آباد ساوه به شهر تقدیم دولت شده است

طرح ارتقای روستای یل آباد ساوه به شهر تقدیم دولت شده است