مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-27سياسي

مسیر دوراهی کامان به امامزاده اسماعیل روستای فلار آسفالت می شود


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مسیر دوراهی کامان به امامزاده اسماعیل(ع) روستای فلار در مسیر الموت غربی در نیمه اول امسال روکش آسفالت می شود.

- قزوین- رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مسیر دوراهی کامان به امامزاده اسماعیل(ع) روستای فلار در مسیر الموت غربی در نیمه اول امسال روکش آسفالت می شود.

لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه ها نمایندگان و مردم بهسازی جاده های صعب العبور و مسیرهای روستایی است که تلاش می کنیم با تأمین اعتبار و قیر بتوانیم به وضعیت جاده ها را سامان دهیم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در سفر وزیر راه و شهرسازی در استان قزوین مطرح شد بهسازی مسیرهای روستایی بود که خوشبختانه یکی از دغدغه ها با کمک وزیر و پیگیری مدیرکل راهداری برطرف شد.

سیاهکلی تصریح کرد: جاده کامان به سمت امامزاده اسماعیل روستای فلار در محدوده الموت غربی از مسیرهایی است که بویژه در فصل زمستان مشکلات جدی برای مردم ایجاد می کند که با پیگیری انجام شده قرار شد با سرعت بخشیدن به روند اجرا بتوانیم این مسیر را آسفالت کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآور شد: این مسیر حدود 10 کیلومتر است که بعد از سفر وزیر راه و شهرسازی مجوز آسفالت آن صادر شد و قرار است پس از انتخاب پیمانکار برای آسفالت مسیر اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر دوراهی کامان به امامزاده اسماعیل روستای فلار آسفالت می شود

مسیر دوراهی کامان به امامزاده اسماعیل روستای فلار آسفالت می شود