مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:302020-07-27سياسي

یک نماینده مجلس: جهاددانشگاهی می تواند بازوی دستگاه های اجرایی باشد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولین از فرصت ارتباط با جهاددانشگاهی استفاده کنند می توانند در پیشبرد اهداف سازمانی خود موفق تر عمل کنند، - ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولین از فرصت ارتباط با جهاددانشگاهی استفاده کنند می توانند در پیشبرد اهداف سازمانی خود موفق تر عمل کنند، گفت: نهادها می توانند جهاد را به عنوان یک بازوی اجرای، پژوهشی و فکری در کنار خود ببینند.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم جهاد را با رویان و درمان ناباروری و روش های جدید در درمان آن می شناسند، رویانا هم اولین گوسفند شبیه سازی شده خاورمیانه از دستاوردهای جهاددانشگاهی است.

وی ادامه داد: با شنیدن نام جهاددانشگاهی در استان قزوین، دستاوردهایی همچون مرکز تله مدیسین درمان ناباروری، نوآوری های جهاد دانشگاهی در رشته های تحصیلی و مهارتی به ذهن خطور می کند، معمولاً مردم جهاد را با دوره های کوتاه مدت مانند طراحی دوخت، تکنسین داروخانه، داروشناسی، طب سنتی و دوره های متعددی از این قبیل می شناسند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی یک نمونه از نهادهای پیش برنده گام دوم انقلاب است، گفت: فرا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: جهاددانشگاهی می تواند بازوی دستگاه های اجرایی باشد

یک نماینده مجلس: جهاددانشگاهی می تواند بازوی دستگاه های اجرایی باشد