مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-26ورزشي

سایه بلاتکلیفی بر شمشیربازی بانوان/ فدراسیون 7 ماه بدون نایب رییس


هفت ماه است که فدراسیون شمشیربازی بدون نایب رییس بانوان اداره می شود و تا به امروز حرکتی برای رفع این بلاتکلیفی در شمشیربازی بانوان انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کرونا و فراگیری این ویروس باعث رکود فعالیت ها و برنامه ها در تمام فدراسیون ها شده و در کل ورزش را به حالت نیمه تعلیق درآورده اما به نظر می رسد این موضوع در برخی فدراسیون ها مثل سپر ی شده است برای مخفی کردن پرونده های به جامانده از دوران قبل کرونا و کوتاهی در به سرانجام رساندن آنها.

از جمله این پرونده ها، به فدراسیون شمشیربازی مربوط می شود و بخش بانوان این فدراسیون که به دلیل نداشتنِ نایب رییس، بلاتکلیف و بی برنامه تر از همیشه شده است.

شهناز کرود نایب رییس فدراسیون شمشیربازی بود البته تا سال گذشته که اعلام استعفا کرد و بعد از 5 سال عطای این پست و دردسرهایش را به لقایش بخشید؛ کرود که سال 92 به جای زهره کردگاری - همسر جواد خیابانی - مسئولیت مدیریت شمشیربازی بانوان را بر عهده گرفت آبان ماه سال گذشته در اعتراض به کم کاری ها و بی توجهی ها نسبت به برنامه ریزی ها و تصمیماتش - برای اجرایی شدن - اعلام کناره گیری کرد و جالب اینکه ریاست فدراسیون هم خیلی سریع و بدون هیچ تلاشی برای تغییر این تصمیم، آن را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بلاتکلیفی بر شمشیربازی بانوان/ فدراسیون 7 ماه بدون نایب رییس

سایه بلاتکلیفی بر شمشیربازی بانوان/ فدراسیون 7 ماه بدون نایب رییس