مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 02:352020-07-26سياسي

کمیته سلامت در همه روستاهای گلستان تشکیل شد


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: کمیته سلامت با هماهنگی اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری و مرکز بهداشت گلستان در همه روستاهای استان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی نصیبی اظهارکرد: با توجه به مصوبه هفته گذشته ستاد کرونا استان به ریاست استاندار گلستان مقرر شد، کمیته ای تحت عنوان کمیته سلامت با هماهنگی اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری و مرکز بهداشت استان در همه روستاهای استان گلستان تشکیل شده تا مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان از طریق این کمیته پیگیری و اجرایی کند.

وی افزود: اعضای کمیته سلامت روستایی را دهیار، پزشک روستا، بهورز، امام جماعت یا روحانی روستا، رییس شورای اسلامی یا یک عضو به نمایندگی از شورا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، فرمانده پاسگاه انتظامی (در صورت فعالیت در محدوده روستا)، نماینده اصناف، خیرین و معتمدان، نمایندگان سازمان های مردم نهاد، نماینده بانوان و نمایندگان سایر اقشار تاثیرگذار در روستا تشکیل می دهند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: این کمیته علاوه بر اطلاع رسانی و اجرای مصوبات ستاد کرونا، وظیفه توجیه اهالی نسبت به عدم برگزاری مراسم و تجمعات، محلول پاشی و ضدعفونی معابر و اماکن پرخطر، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته سلامت در همه روستاهای گلستان تشکیل شد

کمیته سلامت در همه روستاهای گلستان تشکیل شد