مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 01:302020-07-26سياسي

ایجاد اتاق خردورزی در دانشگاه فرهنگیان


رییس دانشگاه فرهنگیان، از اجرای طرح ایجاد اتاق خردورزی و راهنمایان آموزشی با حضور پیشکسوتان تعلیم و تربیت و مدرسان بازنشسته دانشگاه در پردیس های سراسر کشور خبر داد.

- رییس دانشگاه فرهنگیان، از اجرای طرح ایجاد اتاق خردورزی و راهنمایان آموزشی با حضور پیشکسوتان تعلیم و تربیت و مدرسان بازنشسته دانشگاه در پردیس های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین خنیفر در نشستی با اعضای هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان که به منظور ارائه گزارش اقدامات انجام شده و پیگیری امور مرتبط با فعالیت کانون و مطالبات بازنشستگان برگزار شد، در سخنانی با ابراز خرسندی از شکل گیری کانون بازنشستگان دانشگاه، با اشاره به ظرفیت های علمی و اجرایی اساتید بازنشسته بر ضرورت افزایش تعامل دانشگاه با بازنشستگان تاکید کرد و گفت: برابر با مستندات قانونی، حمایت بیش از پیش از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان لازم و ضروری است.

رییس دانشگاه فرهنگیان، از بازنشستگان به عنوان گنجینه های تربیت معلم و سرمایه های نیروی انسانی این دانشگاه یاد کرد و با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت اساتید بازنشسته و استفاده از ظرفیت های این افراد در زمینه های مختلف آموزشی، بهره مندی از دانش و تجربه این سرمایه عظیم انسانی را از اهم موارد برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اتاق خردورزی در دانشگاه فرهنگیان

ایجاد اتاق خردورزی در دانشگاه فرهنگیان