مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 14:102020-07-26سياسي

نمایندگان استان تهران فردا از پردیس بازدید می کنند/ بررسی مشکلات مسکن مهر و مترو


جمعی از نمایندگان استان تهران فردا (دوشنبه) از شهر جدید پردیس و پروژه های مسکن مهر این شهرستان و آخرین اقدامات پروژه مترو بازدید خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی قرار است فردا (دوشنبه) از شهر جدید پردیس بازدید کرده و با مشکلات و کمبودهای این شهرستان بویژه در پروژه های مسکن مهر و اتصال متروی آن به تهران بازدید کنند.

  در همین راستا زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نمایندگان خانم این حوزه انتخابیه و آقایان نادری و شریعتی در بازدید از شهرستان پردیس حاضر خواهند بودند.

  وی افزود: در این بازدید که فرماندار پردیس و مدیران ارشد شهر جدید پردیس حضور خواهند داشت مشکلات و معضلات این شهر بررسی شده و برای رفع آن راه کارها را پیگیری کرده و دستورات لازم صادر خواهد شد.

  وی افزود: بررسی فضاهای فرهنگی و آموزشی شهر جدید پردیس و همچنین امکانات بهداشتی و درمانی و کمبود های زیرساختی این حوزه ها از دیگر موضوعاتی است که در این بازدید مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  الهیان گفت: بازدید از کارخانجات تولیدی و صنعتی و امکانات حمل و نقل شهرستان پردیس و همچنین مترو شهر پردیس که قرار است به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استان تهران فردا از پردیس بازدید می کنند/ بررسی مشکلات مسکن مهر و مترو

نمایندگان استان تهران فردا از پردیس بازدید می کنند/ بررسی مشکلات مسکن مهر و مترو