مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 12:552020-07-26حوادث

دستگیری عامل ایجاد حریق در آق داغ خلخال حین ارتکاب جرم


رییس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: با هوشیاری محیط بانان پاسگاه محیط بانی لرد، عامل ایجاد حریق حین آتش افروزی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده آق داغ شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی کسایی  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که به دلایل واهی مشغول ایجاد حریق در مراتع و پوشش جنگلی اراضی ملی منطقه حفاظت شده آق داغ در بخش شاهرود بود، هوشیاری محیط بانان پاسگاه محیط بانی لرد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متخلف دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تخلف به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی بخش مرکزی شهرستان خلخال معرفی شد.

 رییس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بیان داشت: برخی از آتش سوزی ها در منطقه به علت سهل انگاری مسافران و گاهی چوپانان محلی است که بدون رعایت جوانب احتیاط، آتش روشن می کنند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از حریق های احتمالی در منطقه، تیم واکنش سریع یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال تشکیل و پایش و بررسی مناطق جهت جلوگیری از آتش سوزی را در اولویت قرار داده که امسال طی 4 عملیات در منطقه حفاظت شده آق داغ، حریق حین آتش سوزی مهار و از گسترش آن جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل ایجاد حریق در آق داغ خلخال حین ارتکاب جرم

دستگیری عامل ایجاد حریق در آق داغ خلخال حین ارتکاب جرم