مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-26سياسي

راه اندازی موزه رجال سیاسی تبریز/ پیگیری اتصال قطار تبریز - میانه به اروپا


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: پیشنهاد داریم موزه رجال سیاسی اخیر تبریز در سال های اخیر راه اندازی شود تا مجموعه تاریخی سیاسی به عنوان موزه رجال سیاسی تاریخ معاصر آذربایجان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی امروز در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر اظهار داشت: برخی عوامل ناخواسته  موجب ایجاد مشکل در تامین آب تبریز شده بود که این امر با مدیریت اصولی مرتفع می شود.

وی افزود: آبی که از زرینه رود به تبریز می آید در مسیر خود بخشی از آن به صنایع نیز اختصاص یافته که باید برای آب صنایع جایگزین تعیین شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه 55 درصد آب تبریز از زرینه رود و 13 درصد از سد نهند و 31 درصد از چاه ها و یک درصد از قنوات تامین می شود، گفت: عمده مصرف آب تبریز از زرینه رود تامین می شود که خط دوم انتقال آب از زرینه رود اجرا شد به دلیل کمبود آب در آذربایجان غربی نیمه کاره ماند و به عنوان خط پدافندی عمل می کند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: راهبرد نمایندگان مجلس در خصوص انتقال آب از ارس از دو بخش پیگیری می شود که یکی تامین سرمایه از سوی بخش خصوصی و سرمایه گذاری و دیگری از محل بودجه های دولتی است تا مشکل تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه رجال سیاسی تبریز/ پیگیری اتصال قطار تبریز - میانه به اروپا

راه اندازی موزه رجال سیاسی تبریز/ پیگیری اتصال قطار تبریز - میانه به اروپا