مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-26سياسي

اعلام ویژه برنامه های شهادت امام محمد باقر(ع) در مشهداردهال کاشان


مدیر اجرایی آستان حضرت علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان گفت: ویژه برنامه های این آستان به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) بدون حضور ارادتمندان حضرتش برگزار می شود.

- کاشان - مدیر اجرایی آستان حضرت علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان گفت: ویژه برنامه های این آستان به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) بدون حضور ارادتمندان حضرتش برگزار می شود.

محمد خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موج جدید شیوع ویروس کرونا در کاشان و اعمال محدودیت ها اظهار داشت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و بنا به شرایط موجود تا اطلاع ثانوی حرم حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال بسته و تمامی مراسم ها در این بارگاه ملکوتی بدون حضور علاقمندان و ارادتمندان حضرتش برگزار می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) پدر بزرگوار حضرت علی بن باقر (ع) ابراز داشت: به همین مناسبت مراسم هایی بدون حضور زائران و مجاوران حضرت علی بن باقر (ع) در حرم ایشان برگزار می شود.

مدیر اجرایی آستان حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال کاشان تصریح کرد: دوشنبه ششم مرداد و همزمان با شب شهادت امام باقر (ع) مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری از ساعت 23 برگزار می شود که این مراسم به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های شهادت امام محمد باقر(ع) در مشهداردهال کاشان

اعلام ویژه برنامه های شهادت امام محمد باقر(ع) در مشهداردهال کاشان