مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:202020-07-26سياسي

دستگاه های اجرایی رودسر به مبحث طرح جامع تفضیلی توجه کنند


فرماندار رودسر بر لزوم توجه جدی به مبحث طرح جامع تفضیلی شهر تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد مکانیزم مشخص طرح جامع این شهر رودسر ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسماعیل پور ظهر یکشنبه در جلسه بررسی طرح جامع تفصیلی شهری و طرح های ساماندهی بافت های تاریخی و فرسوده رودسر، اظهار کرد: شهرهای ساحلی با مشکلات فراوانی در حوزه طرح جامع تفضیلی رو به رو هستند.

وی تأکید کرد: باید مکانیزم های لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شده تا منافع و مصالح شهر و شهرداری تأمین شود.

فرماندار رودسر در ادامه از کندی روند ساخت ساختمان فرمانداری رودسر گلایه کرد و گفت :10 سال این پروژه به طول انجامیده و جز اموال عمومی است و این پروژه به موضوعی حیثیتی برای ما تبدیل شده است.

اسماعیل پور با بیان اینکه برای این ساختمان 3 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شده است، تصریح کرد: این پروژه بر اساس برآوردهای اولیه قرار بود با چهار میلیارد تومان به اتمام برسد اما متأسفانه با گذشت 10 سال روند کار به خوبی پیش نمی رود.

وی به وضعیت منطقه کاکرود اشکور بعد از سیل دو سال پیش اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و ساخت پل منطقه به صورت نیمه کاره رها شده و پیمانکار طرح نیز مطالبات خود را دریافت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی رودسر به مبحث طرح جامع تفضیلی توجه کنند

دستگاه های اجرایی رودسر به مبحث طرح جامع تفضیلی توجه کنند