مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-26اقتصادي

احداث 3 پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی


فرماندار ملکشاهی از احداث 3 پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

- محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در راستای رونق حوزه کشاورزی 3 پمپاژ کشاورزی در ملکشاهی از محل اعتبارات ملی، جهادکشاورزی و با مشارکت سپاه ناحیه این شهرستان احداث می شود.

وی افزود: احداث پمپاژ کشاورزی در منطقه معروف باخیره در نزدیکی روستای ملگ آباد با مشارکت جهاد کشاورزی و سپاه ناحیه ملکشاهی از جمله پروژه مهمی بود که زمینه آبی شدن بیش از 150 هکتار از اراضی منطقه و ایجاد فرصت های اشتغال و تولید را به همراه داشت.

فرماندار ملکشاهی اظهار داشت: احداث پمپاژ کشاورزی در اراضی روستای بوستانه نیزبا مشارکت و همت سپاه ناحیه در سنوات گذشته احداث که زمینه ده ها هکتار اراضی آبی را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه مهم احداث پمپاژ کشاورزی در سطح دو رودخانه گنبد و  خوشادول در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه ها صدها هکتار از اراضی این روستا از حالت رکود خارج شده و زیر کشت آبی و باغات قرار می گیرد.

تاسمه خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، زمینه کسب و کار و تولید زیر بخش های کشاورزی برای بخش قابل توجهی از جمعیت این مناطق را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی

احداث 3 پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی