مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-26اجتماعي

ساختمان تاریخی آموزش و پرورش رودسر به میراث واگذار شود


پیشنهاد می شود ساختمان تاریخی آموزش و پرورش رودسر به میراث واگذار شود تا هم کارگاه دائمی چادرشب بافی، موزه مردم شناسی و هم نمایندگی میراث را در یک مجموعه واحد داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: پیشنهاد می شود ساختمان تاریخی آموزش و پرورش رودسر به میراث واگذار شود تا هم کارگاه دائمی چادرشب بافی، موزه مردم شناسی و هم نمایندگی میراث را در یک مجموعه واحد داشته باشیم.

حسین اسماعیلپور امروز در جلسه بررسی طرح جامع تفصیلی شهری و طرح های ساماندهی بافت های تاریخی و فرسوده شهرستان رودسر که در فرمانداری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای چابکسر، کلاچای و واجارگاه به لحاظ طرح های جامع و تفضیلی مشکل دارند، طرح جامع شهر رحیم آباد هم نیاز به بازنگری دارد.

فرماندار رودسر افزود: برای ثبت جهانی و استمرار این کد ثبتی باید زیرساخت های میراثی و فرهنگی در رودسر تقویت شود، پیشنهاد می شود ساختمان تاریخی آموزش و پرورش رودسر به میراث واگذار شود تا هم کارگاه دائمی چادرشب بافی، موزه مردم شناسی و هم نمایندگی میراث را در یک مجموعه واحد داشته باشیم.

وی با اشاره به معضلات شهر کلاچای، گفت: کلاچای یک شهر ساحلی است و از یک طرح محدود به کمربندی و از یک طرف هم خط ساحلی است و این شهر از نظر ساخت و ساز قفل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان تاریخی آموزش و پرورش رودسر به میراث واگذار شود

ساختمان تاریخی آموزش و پرورش رودسر به میراث واگذار شود