مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-26دانش

اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی در شهرستان دشتی افتتاح شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از افتتاح اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد شهرستان دشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح یکشنبه در آیین افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی در شهرستان دشتی اظهار داشت: دانشگاه ها نباید بر آموزش صرف تأکید کنند، بلکه باید با آموزش مهارت های مختلف دانشجویان را برای ورود به بازار کار مهیا سازند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای بازار کار به مشاغل فعلی و آینده افزود: فضای بازار کار روزانه دچار تحول می شود و این موضوع مهارت آموزی و هدایت شغلی را برای دانشجویان ضروری تر می کند.

دراهکی با معرفی ظرفیت های مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در انسجام بخشی به آموزش های منجر به اشتغال که باهدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان انجام می شود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خورموج باسابقه خوب به خصوص در رشته های فنی و مهندسی، فرصت بسیار مناسبی را می تواند با همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان در اختیار دانشجویان خود قرار دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر خاطرنشان کرد: راه اندازی چنین مراکزی در سطح کشور می تواند به توانمندی، انتخاب شغل مناسب و رفع مشکل کمبود نیروی ماهر و تکنسین در بازار کار برای افراد در کنار تحصیل کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی در شهرستان دشتی افتتاح شد

اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی در شهرستان دشتی افتتاح شد