مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:102020-07-26فرهنگي

تشکیل انجمن های تخصصی فیلم ققنوس در سیستان و بلوچستان


مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از تشکیل انجمن های تخصصی فیلم ققنوس و ادبیات داستانی با رویکرد مسأله محوری و نقش آفرینی خبر داد - بهروز مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از تشکیل انجمن های تخصصی فیلم ققنوس و ادبیات داستانی با رویکرد مسأله محوری و نقش آفرینی خبر داد و گفت: جای برنامه های تخصصی و تفریحی با محوریت هنرهای تجسمی در رسانه ها بسیار خالی و کمرنگ است و جامعه ما به جای پیشبرد هنرهای ایرانی اسلامی به سمت و سوی سلبریتی پروری سوق داده شده است.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: هنر در ذات انسان می باشد و هنر های تجسمی با زندگی مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و جدا از جامعه و روابط اجتماعی نیست.

وی بیان کرد: هنرهای تجسمی دارای زیر مجموعه هایی از جمله نقاشی، کارتون، خوشنویسی، عکاسی، مجسمه، گرافیک، سفال و نگارگری می باشد که برخی از این رشته ها برای مردم شناخته شده است و برخی هم تا حدودی برای جامعه ناآشناست که این نشان می دهد بین هنرهای تجسمی با مردم همچنان فاصله وجود دارد.

مختاری جای برنامه های تخصصی و تفریحی با محوریت هنرهای تجسمی در رسانه ها و به ویژه صدا و سیما را کمرنگ دانست و ادامه داد: باید تلاش های مستمری برای بهتر دیده شدن رشته هایی همچون هنرهای تجسمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل انجمن های تخصصی فیلم ققنوس در سیستان و بلوچستان

تشکیل انجمن های تخصصی فیلم ققنوس در سیستان و بلوچستان