مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:502020-07-26سياسي

انتقادات سلیمی نمین از محمد قوچانی و صادق زیباکلام


عباس سلیمی نمین در نامه ای خطاب به محمد قوچانی سردبیر روزنامه سازندگی به نقد نامه اخیر آیت الله موسوی خویینی ها، مسائل پیرامون آن و برخی مواضع صادق زیباکلام در همین رابطه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن نامه عباس سلیمی نمین بدین شرح است: جناب آقای قوچانی سردبیر محترم روزنامه سازندگی باسلام، اجازه دهید در آغاز سخن صادقانه معروض دارم مباحثی که بعد از نگارش نامه آقای موسوی خویینی ها به رهبری در آن جریده منعکس شد نه تنها به تشخیص روند رویدادهای تاریخی چهار دهه اخیر و تعاملات سیاسی گذشته و حال کمکی نمی کند، بلکه به نظر می رسد این موضوع فرصتی برای تسویه حساب های بین جریانی در طیف اصلاح طلبان تلقی شده است.

آن چه بعد از یک دور هجمه های توهین آمیز و تخریب گرانه شاهدیم توسل به افرادی برای تقویت و تثبیت برتری درون طیفی است.

افرادی که به هیچ اصولی پای بند نیستند و سوابقشان در زیگزاگ رفتن و تذبذب در مواضع، بسیار پرتأمل تر از کسانی است که در سر مقاله خود به آنان هجمه کرده اید، چه آورده ای برای حزبتان خواهند داشت؟ منطقی و اصولی پرداختن به نامه آقای خویینی ها با آن که بر آن ایرادات جدی مترتب است می توانست از یک سو زمینه ای برای رسیدن یا دست کم نزدیک شدن به یک درک مشترک از شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی کشور و تأثیرات این حوزه ها بر یکدیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات سلیمی نمین از محمد قوچانی و صادق زیباکلام

انتقادات سلیمی نمین از محمد قوچانی و صادق زیباکلام