مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-26بين الملل

شکست شورای انتقالی جنوب یمن در برگزاری تظاهرات میلیونی در «المهره»


شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات که یک هفته است بر روی برگزاری تظاهرات میلیونی طرفداران خود در المهره مانور می دهد، تنها توانست ده ها طرفدار خود را گرد هم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای انتقالی جنوب یمن المجلس الانتقالی الجنوبی وابسته به امارات که هفته پیش فراخوان تظاهرات میلیونی طرفداران خود علیه دولت عبدربه منصور هادی را منتشر کرده بود، به تجمع محدود ده ها نفری مقابل مقر خود در استان المهره و شهر الغیظه بسنده کرد.

روزنامه قطری العربی الجدید چاپ لندن با انتشار یادداشتی در این باره نوشت: فعالان شورای انتقالی جدایی طلب وابسته به امارات از ناکامی این شورا در مقابله با دولت محلی و قبایل المهره برای برگزاری تظاهرات میلیونی در این استان ابراز ناامیدی کردند.

استان المهره که در جنوب شرق یمن در نزدیکی مرزهای عمان قرار دارد، دیروز شاهد فعالیت ده ها طرفدار شورای انتقالی در خیابان الزعفران واقع در شهر الغیضه بود و این افراد مقابل مقر شورای انتقالی تجمع کردند.

این تعداد محدود تحت تدابیر شدید امنیتی نیروهای دولت محلی که در کلیه خیابان های این شهر مستقر شده بودند، تنها اجازه یافتند مقابل مقر شورای انتقالی تجمعی محدود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست شورای انتقالی جنوب یمن در برگزاری تظاهرات میلیونی در «المهره»

شکست شورای انتقالی جنوب یمن در برگزاری تظاهرات میلیونی در «المهره»