مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-26اجتماعي

برگزاری آزمون داخلی ویژه دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: آزمون داخلی ویژه دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری در دو بخش مدیران فنی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

- سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری آزمون داخلی ویژه دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری اظهار کرد: در این آزمون 30 نفر از فراگیران دوره های آموزشی کوتاه مدت مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری(ایران گردی و جهانگردی، طبیعت گردی و زمین گردشگری) شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون توسط موسسه آموزشی همای جاده ابریشم به صورت پیش آزمون و در فضای باز محوطه موزه صنایع دستی برگزار شد افزود: آزمون پایان دوره در 24 مردادماه امسال با تأیید ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: توانمندسازی و آموزش فعالان صنعت گردشگری تنها بخشی از توسعه این صنعت است و برای ایجاد اشتغال پایدار و بازار کار فراگیران نیز باید برنامه ریزی بلندمدت انجام داد.

حسینی تصریح کرد: به کارگیری نیروی کار آموزش دیده موجب ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در حوزه گردشگری خواهد شد و دفاتر خدمات مسافرتی باید در استفاده از راهنمایان دارای مجوز برای تورهای داخلی و خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون داخلی ویژه دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری

برگزاری آزمون داخلی ویژه دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری