مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-26بين الملل

پایگاهی که آمریکا از آن برای تعرض به هواپیمای ایرانی استفاده کرده شناسایی شده است


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: بیش از 90 درصد جزییات تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمایی ایران از جمله پایگاهی که این جنگنده های آمریکایی از آن پرواز کرده اند برای مقامات ما مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین امیر عبداللهیان در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما درباره نخستین سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران گفت: این سفر نشان دهنده عمق روابط مردمی و رسمی دو کشور ایران و عراق است که در سال های اخیر شاهد نشانه های فرهنگی، دینی و اجتماعی دو ملت و کشور بودیم و این درک را مقامات و مردم عراق، متقابل دارند.

حداقل تجارت ایران و عراق 14 میلیارد دلار در سال وی افزود: در سال های اخیر و در بخش های اقتصادی؛ دو کشور رشد بالایی در تبادل تجاری داشته اند و حداقل تبادل تجاری تهران و بغداد در همین روز هایی که ما داریم درباره این سفر صحبت می کنیم حداقل حدود 14 میلیارد دلار در سال است در حالیکه این عدد در همکاری های ایران و اروپا به سه میلیارد دلار هم نمی رسد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: عمق در هم تنیدگی روابط تجاری دو کشور به حدی است که حتی آمریکایی ها در سخت ترین شرایط تحریمی خودشان ضد مردم ایران، مجبور به معاف کردن عراق از تحریم شدند و این از فرصت های خوب میان دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاهی که آمریکا از آن برای تعرض به هواپیمای ایرانی استفاده کرده شناسایی شده است

پایگاهی که آمریکا از آن برای تعرض به هواپیمای ایرانی استفاده کرده شناسایی شده است