مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-26سياسي

لزوم نگاه حمایتی بیشتر به دهک های پایین/ اهمیت نظام تامین اجتماعی فراگیر


گسترش فقر زمینه ای را فراهم می کند تا بحران های اجتماعی دیگر را تجربه کنیم و ایجاب می کند در این بخش نگاه های ویژه تری برای حمایت از محرومان داشته باشیم.

- رییس انجمن مددکاران اجتماعی گفت:گسترش فقر زمینه ای را فراهم می کند تا بحران های اجتماعی دیگر را تجربه کنیم و ایجاب می کند در این بخش نگاه های ویژه تری برای حمایت از محرومان داشته باشیم.

سیدحسن موسوی چلک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حوزه اقتصاد ما خوب مدیریت نشده، گفت: آنچه محصول مدیریت اقتصاد ما در دوره های قبل است و امروز نشانه های آن را می بینیم، این است که افراد دهک های پایین و همچنین تحت پوشش سازمان های امداد و بهزیستی در حال افزایش هستند و همچنین برخی جرایم نیز به دلیل فقر افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: از سوی دیگر خودکشی های معیشتی و تن فروشی به دلیل فقر و کودکانی که مدرسه را رها کرده اند و مجبور شده اند شرایط سخت در خیابان ماندن را تحمل کنند، افزایش یافته است.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به مناسب نبودن وضعیت اقتصادی، بحران ها نیز به تشدید وضعیت نابسامان اقتصادی کمک می کنند و یا تسریع فقر در بحران ها به ویژه اگر فراگیر باشد و استمرار داشته باشد بیشتر خواهد شد و این موضوع باید ما و مدیران را نگران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه حمایتی بیشتر به دهک های پایین/ اهمیت نظام تامین اجتماعی فراگیر

لزوم نگاه حمایتی بیشتر به دهک های پایین/ اهمیت نظام تامین اجتماعی فراگیر