مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-26ورزشي

بانوان ورزشکار قم به عنوان الگوهای حجاب و عفاف تجلیل شدند


هفت تن از بانوان قمی در جایگاه نایب رییس هیات، مربی تیم ملی و ورزشکار قهرمان به عنوان مروّجین و الگوهای اخلاق، حجاب و عفاف در ورزش قم تجلیل و قدردانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تجلیل از بانوان ورزشکار قم به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و اداره کل امور بانوان استانداری قم در سالن کنفرانس ورزش و جوانان برگزار و از هفت بانوی قمی در جایگاه نایب رییس هیات، مربی و ورزشکار قهرمان تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان، صدیق مدیر کل امور بانوان استانداری قم، ابراهیم آبادی مسوول بسیج جامعه زنان استان قم، سیده لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و از خانم ها فاطمه متقی کاشانی، فریبا علی محمدی، مریم منصوریان، فاطمه طباطبایی، پریسا حیدری، خدیجه رضایی و ثریا پارس لاری تجلیل شد.

قدردانی از مربی قمی تیم ملی در پارالمپیک 2012 لندن فاطمه متقی کاشانی نایب رییس سابق هیات تیراندازی با کمان استان قم و یکی از چهره های شناخته شده ورزش زنان قم است که در سال 2012 هدایت تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات پارالمپیک لندن را بر عهده داشت و با هدایت وی، ایران برای نخستین بار موفق به کسب مدال طلای تاریخ بازی های پارالمپیک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ورزشکار قم به عنوان الگوهای حجاب و عفاف تجلیل شدند

بانوان ورزشکار قم به عنوان الگوهای حجاب و عفاف تجلیل شدند