مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-26ورزشي

استقلال نیاز به تغییرات اساسی دارد/ تکلیف مجیدی باید مشخص شود


مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم شرایط خوبی ندارد و باید تغییرات اساسی در آن صورت بگیرد گفت: برای فصل آینده باید تکلیف سرمربی تیم زودتر مشخص شود.

- شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی از شرایط فنی استقلال در دیدارهای اخیر پرداخت و گفت: با دو بازی خوبی که آبی پوشان برابر تراکتور و نفت آبادان انجام داده بودند، انتظار می رفت برابر نساجی هم بازی قابل قبولی از خود ارائه داده تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

وی افزود: در مقابل نساجی استقلال عملکرد خوبی نداشت.

اشتباهات پی در پی در ارسال پاس به یکدیگر و نداشتن یک برنامه دقیق برای گل زنی باعث شد تا آبی پوشان از سه امتیاز این بازی تنها یک امتیاز کسب کنند و در شرایطی که بالانشینان جدول همه به تساوی رسیده بودند آبی پوشان می توانستند با این برد چند پله صعود داشته باشند اما بی برنامگی و عدم شناخت بازیکنان از یکدیگر باعث شد تا استقلال نتواند موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

بیانی خاطرنشان کرد: شاید تنها بازیکنی که به نسبت سایر بازیکنان عملکرد بهتری داشت، علی کریمی بود که پاس های خوبی می داد ولی متأسفانه چون همه تیم شرایط خوبی نداشتند، بازی او هم زیاد به چشم نمی آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال نیاز به تغییرات اساسی دارد/ تکلیف مجیدی باید مشخص شود

استقلال نیاز به تغییرات اساسی دارد/ تکلیف مجیدی باید مشخص شود