مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-26سياسي

جریان دائم زاینده رود با اجرای طرح های مصوب انتقال آب


امید داریم با اجرایی شدن طرح های مصوب انتقال آب در دولت و رفع موانع و در نظر گرفتن منافع تمامی استان های ذینفع شرایط به گونه ای رقم بخورد که جریان مداوم آب در زاینده رود را داشته باشیم و به حق آبه کشاورزان و مردم اصفهان توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اعلام یکسان سازی حقوق بازنشستگان توسط دولت اظهار کرد: بر این اساس پس از سالیان سال انتظار قرار شد از ابتدای مهرماه شاهد افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنان با شاغلان باشیم، امید داریم این وعده در زمان خودش عملیاتی شده و زمینه فراهم شود که این افراد به حق و حقوقشان برسند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت 15 بازار روز کوثر در اصفهان افزود: زمانی که بازارهای کوثر در اصفهان راه اندازی شد 4 هدف مناسب بودن قیمت ها و تفاوت 15 تا 20 درصدی قیمت ها با بیرون، ارائه اجناس با کیفیت، تکریم شهروندان و رعایت بهداشت در نظر بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر علیرغم همه تلاش ها توسط بهره برداران و سازمان میوه و تره بار در حال فاصله گرفتن از آن اهداف هستیم، البته امید داریم تدابیری اندیشیده شود که روز به روز به آن اهداف برسیم و حتی تقویت شوند و شرایط بهتری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان دائم زاینده رود با اجرای طرح های مصوب انتقال آب

جریان دائم زاینده رود با اجرای طرح های مصوب انتقال آب