مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:452020-07-26دانش

اختراع دو تجهیز پزشکی در دانشگاه آزاد نجف آباد ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی رفیعی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: با مشارکت اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مواد و شرکت و انجمن هنر های رزمی ایرانیان دستگاه اصلاح وضعیت پای پرانتزی و پای ضربدری و دستگاه ورزشی .

- دو تجهیز پزشکی با قابلیت اصلاح پا های پرانتزی و تقویت کننده عضلات لگن در دانشگاه آزاد نجف آباد ثبت اختراع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی رفیعی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: با مشارکت اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مواد و شرکت و انجمن هنر های رزمی ایرانیان دستگاه اصلاح وضعیت پای پرانتزی و پای ضربدری و دستگاه ورزشی تقویت کننده عضلات پی سی و کف لگن ثبت اختراع شده است.

رفیعی افزود: در طراحی دستگاه اصلاح وضعیت پای پرانتزی و پای ضربدری، هدف رفع مشکلات روش های مرسوم و ایجاد راهکاری کم هزینه و با راندمان بالا است تا از این طریق حرکت مفیدی در زمینه سلامتی افراد مبتلا به این بیماری ها برداشته شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد در توضیح عملکرد دستگاه ورزشی تقویت کننده عضلات پی سی و کف لگن گفت: یکی از راه های تقویت عضلات پی سی و کف لگن از طریق ورزش و تمرینات ورزشی بوده که در عین سودمند بودن بدون هر گونه عوارض و ریسکی برای بیمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع دو تجهیز پزشکی در دانشگاه آزاد نجف آباد ثبت شد

اختراع دو تجهیز پزشکی در دانشگاه آزاد نجف آباد ثبت شد