مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-26اجتماعي

لغو جمع آوری پل حافظ به نفع خودروهای امدادی


معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام کرد: پل حافظ-طالقانی پس از انجام بررسی های کارشناسانه، حائز اولویت اجرایی در شهر تهران تشخیص داده نشد و با ملاحظات و رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران برچیده نمی شود.

- معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام کرد: پل حافظ-طالقانی پس از انجام بررسی های کارشناسانه، حائز اولویت اجرایی در شهر تهران تشخیص داده نشد و با ملاحظات و رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران برچیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از توقف جمع آوری پل حافظ - طالقانی به دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد.

در همین رابطه محبوبه ذاکری سهی، معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران درباره توقف جمع آوری پل حافظ-طالقانی گفت: نخست برای جمع آوری این پل مطالعاتی در مقیاس کلان با هدف بررسی تأثیر جمع آوری آن در حوزه تحت نفوذ آن و شهر تهران انجام شد که بر اساس نتایج آن، با توجه به عدم کاهش قابل ملاحظه ظرفیت معابر و صرفاً تبدیل غیر همسطح به همسطح شدن معبر، شاخص های حمل و نقلی و ترافیکی در مقیاس کلان محدوده و شهر تغییر قابل ملاحظه منفی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو جمع آوری پل حافظ به نفع خودروهای امدادی

لغو جمع آوری پل حافظ به نفع خودروهای امدادی