مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-26اقتصادي

توسعه گردشگری غار مزداوند گامی مهم برای پویایی اقتصادی منطقه است


امضای قرارداد توسعه گردشگری غار مزداوند در حوزه تولید جهش زا و در حوزه اشتغال نیز ظرفیت های منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مزداوند گفت: امضای قرارداد توسعه گردشگری غار مزداوند در حوزه تولید جهش زا و در حوزه اشتغال نیز ظرفیت های منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد.

محمد گل محمدی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: طرح توسعه گردشگری غار مزداوند و محوطه اطراف آن می تواند نقش موثری در جذب گردشگر و به تبع آن پویایی اقتصادی منطقه داشته باشد و بدون شک امضای این قرارداد در حوزه تولید، جهش زا و در حوزه اشتغال نیز ظرفیت های منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد.

گل محمدی اظهار کرد: یکی از رویکردهایی که در سه سال اخیر در حوزه مدیریت شهری داشتیم این بوده است که تهدیدها و موانعی را که به عنوان نقطه ضعف در راستای توسعه پایدار هستند، شناسایی و به قوت و فرصت تبدیل کنیم تا بتوانیم بیش از پیش در مسیر تامین منابع در آمد پایدار گام برداریم.

وی ادامه داد: از آنجایی که گردشگری صنعتی پایدار و صنعتی بدون دود است و این صنعت در دو دهه گذشته به طور میانگین 90 درصد سودآور بوده است، وارد گردونه گردشگری شدیم و با توجه به اینکه در شهر مزداوند ظرفیت های گردشگری منحصر به فردی داریم بر همین اساس طرح هایی هدفمند ارائه شد و توانستیم بعد از 1000 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری غار مزداوند گامی مهم برای پویایی اقتصادی منطقه است

توسعه گردشگری غار مزداوند گامی مهم برای پویایی اقتصادی منطقه است