مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-26حوادث

تصادف در محور نهاوند- فیروزان یک کشته برجای گذاشت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اعلام کرد: تصادف بین یک دستگاه خودرو چری و سواری پراید در محور نهاوند- فیروزان یک کشته برجای گذاشت.

- ایسنا/همدان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اعلام کرد: تصادف بین یک دستگاه خودرو چری و سواری پراید در محور نهاوند- فیروزان یک کشته برجای گذاشت.

علی کیانی مطرح کرد: طی تماس تلفنی اورژانس 115 در ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته با پایگاه امدادونجات جاده ای هلال احمر فیروزان تصادف بین یک دستگاه خودرو چری و سواری پراید اعلام شد.

وی افزود: این تصادف در محور سه راهی روستای شهرک اتفاق افتاد که با توجه به شدت حادثه و نیاز به رهاسازی به وسیله ست نجات عوامل پایگاه امدادونجات هلال احمر فیروزان با یک دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

کیانی گفت: در این حادثه دو سرنشین خودروی چری توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند اما متأسفانه راننده پراید به علت شدت جراحات در دم فوت کرد که پس از تلاش نجاتگران پایگاه امدادی هلال احمر به وسیله تجهیزات نجات از خودرو خارج و تحویل عوامل شهرداری فیروزان برای انتقال به سردخانه شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در پایان بیان کرد: نجاتگران شرکت کننده در این عملیات امدادی ایمان معیری، محمد کرماجانی، علی خدارحمی و محمدرضا سیف بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور نهاوند- فیروزان یک کشته برجای گذاشت

تصادف در محور نهاوند- فیروزان یک کشته برجای گذاشت